Bardiensten kunnen nu ingepland worden voor seizoen 2024 t/m 31 maart 2024

05 maart 2024


Alle bardienstplichtigen hebben vandaag de uitnodiging ontvangen om hun diensten in de plannen voor seizoen 2024 t/m 31 maart 2024.. Deze wordt hieronder weergegeven.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Beste,

Vanaf nu heb je de mogelijkheid om jouw 3 diensten in te plannen voor bardienstperiode 2024. Belangrijkste verandering is dat de diensten dit jaar 3 uur zijn in plaats van 4 uur. Naar aanleiding van het gegroeide ledenaantal en de drukte tijdens de reguliere weken zullen er dit jaar weer bardiensten zijn op dinsdag, woensdag en donderdag (buiten de zomervakantie). Er zijn dit seizoen verder 2 toernooien (week 23 (Open toernooi) en week 36 (Gezelligheidstoernooi)) met een nieuwe indeling van bloktijden en de introductie van diensten op de buitenbar bij de padelbanen, 5 klusdiensten (met verschillende taken (zie omschrijving dienst)) en tijdens de vrijdagavondcompetitie (alleen voor- en najaar) waar je je voor kunt inschrijven op basis van het principe "wie het eerst komt, wie het eerst maalt".

Diensten draaien of afkopen
Je hebt tot en met 31 maart 2024 de tijd om zelf jouw diensten te kiezen op momenten die jou uitkomen. Daarnaast heb je tot deze de datum de mogelijkheid om via [email protected] kenbaar te maken dat je geen diensten wenst te doen of kunt draaien. Je ontvangt hier na afloop van de inplanperiode dan een aanvullende factuur voor van 100 euro.
Indien je geen gebruik van maakt van indelen of afkopen, zul je ingedeeld worden op de overgebleven plaatsen door de vereniging. Je bent vervolgens zelf verantwoordelijk om deze dienst te draaien en, mocht je niet kunnen op het geplande tijdstip, zelf voor een vervanger te zorgen. Maak dus gebruik van de mogelijkheid zelf je diensten te plannen en voorkom problemen met jouw en de agenda van de vereniging. Afkoop na indeling is niet meer mogelijk!

IVA Certificaat verplicht!
Iedereen die bardienst draait moet het IVA–certificaat hebben. Heb je het certificaat nog niet behaald? Doe dit dan zo snel mogelijk! Om dit certificaat te behalen ga je naar: http://www.nocnsf.nl/iva . Het behaalde certificaat dien je door te mailen aan [email protected] of [email protected]. We kunnen tijdens de aankomende periode gecontroleerd worden door de gemeente. Zorg er dus voor dat je dit certificaat in bezit hebt. De certificaten worden namelijk in een map in de kantine bewaard en je moet je certificaat kunnen overleggen tijdens een controle.

Inplannen diensten
Inplannen van diensten kan op verschillende manieren. Elke aangeboden dienst telt voor 2 punten richting het vereiste totaal van 6. Je hebt op dit moment 0 behaald. Inplannen van diensten voor 2024 is vrij mogelijk tot en met 31 maart 2024. Uitschrijven van diensten is helaas niet mogelijk op dit moment. Let dus goed op dat je de juiste dienst bevestigd. Indien je toch een verkeerde dienst hebt ingepland neem dan contact op via [email protected] of [email protected] en dan zorg ik dat de dienstplanning eruit gaat. Uiteraard gebeurd dit alleen indien de dienst nog een redelijke termijn in de toekomst is, een geldige reden of er een vervanger geregeld is (eigen verantwoordelijkheid). Het systeem staat je toe om meer diensten te plannen dan het gevraagde aantal. Mocht je meer diensten willen draaien neem dan even contact op zodat we kunnen zorgen dat dit niet leidt tot een scheef aantal diensten onder de leden.

Via de ClubApp
Dit is de eenvoudigste manier. Zorg er wel voor dat je de laatste versie van de app geïnstalleerd hebt anders verschijnen de diensten wellicht niet of slechts gedeeltelijk. Als je bent ingelogd in de ClubApp kun je via Club > Diensten zowel de open als de toegewezen diensten inzien. Door op een open dienst te klikken, krijg je de mogelijkheid om jezelf in te plannen voor de dienst en details van de dienst te bekijken.

Via Mijn.knltb.club
Er is nog een tweede mogelijkheid om je in te schrijven voor diensten. Dit kun je doen via mijn.knltb.club. Hier kun je de vereniging opzoeken en inloggen in de omgeving (zelfde inloggegevens als voor de ClubApp). Eenmaal ingelogd krijg je een overzicht van het aantal punten dat je dit seizoen dient te behalen en al hebt behaald. Achter een open dienst kun je via de 'Detail' knop jezelf inplannen voor de dienst. Eventuele opmerkingen bij diensten zijn helaas niet zichtbaar bij deze mogelijkheid.

Via de Clubsite
Via de eigen omgeving op de website is het ook mogelijk om je in te schrijven voor een dienst. Nadat je bent ingelogd, kun je via 'Mijn Club' naar de Dienstenplanning gaan. Naast jouw eigen toegewezen diensten kan je ook onderscheid maken tussen de open of alle diensten. Als je achter een open dienst op het kalender icoon klikt, kan je jezelf inplannen voor die dienst. Als je achter een toegewezen dienst op het informatie icoon klikt, zie je welk lid er aan de desbetreffende dienst is gekoppeld.

Informatieavonden bardiensten
We willen graag alle, maar zeker de nieuwe leden, de mogelijkheid geven om inzicht te krijgen in wat er verwacht wordt van een bardienst. Hoe gaat het met alarm, hoe wordt er getapt, wat betekent het afsluiten van de kantine, etc. zodat niemand onvoorbereid aan zijn dienst begint. Daarbij is het verzoek of iedereen online de gratis training wil volgen / afronden.
Om deze introductie leuk en interactief te maken bieden wij 2 avonden aan, om een goede indruk te krijgen. Natuurlijk maken we er dan gelijk een gezellige avond van, met gratis een eerste koffie/thee en een gezellige quiz die ook bijdraagt aan de kennis van TVK. We organiseren deze avonden op dinsdag 12 maart en donderdag 14 maart, aanvang 19:30. Om de bardiensten goed te laten verlopen, hopen wij in ieder geval alle nieuwe leden op 1 van deze avonden te mogen verwelkomen. 

Vragen?
Heb je vragen over het inplannen van bardiensten? Neem dan contact op via [email protected] of [email protected].

Met vriendelijke groet,

Robbert Smit
Coördinator bardienstplanning TV Klaaswaal

Nieuwscategorieën


Reacties

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 186 571 112

Adres

Molendijk 51
3286 BG Klaaswaal (Postadres: Kreupeleweg 12, 3286 BC Klaaswaal)

KVK-nummer

40321033