Inschrijven bardiensten 1e periode tot 8 augustus 2021

30 mei 2021


Vanaf 7 juni 2021 mag onze kantine eindelijk weer open na de Corona sluiting. Dit betekent echter ook dat er bardiensten ingepland moeten worden aangezien de kantine alleen open mag met een barverantwoordelijke, in ons geval dus de bardienst. In verband met het versneld versoepelen door de regering is de termijn van inplannen helaas wederom wat korter dan voorgaande jaren. In eerste instantie is elk lid, dat geacht word bardienst te draaien, verplicht om 1 dienst in de eerste periode (7 juni t/m 8 augustus) te draaien. De 2e periode volgt later aangezien hierin nog een aantal onduidelijkheden zijn betreft toernooien en competitie. Tijdens de reguliere weken zal er op maandag, dinsdag en donderdag kantinedienst zijn. In de periode tot (waarschijnlijk) 30 juni moet de kantine om 22:00 gesloten worden. Dit staat in de opmerkingen bij deze diensten vermeld. Indien de regels hiervoor versoepeld worden dan wordt dit aangepast en wordt men geacht de volledige dienst te draaien. 

Aantal diensten en afkoop

Het schema dat gemaakt is zorgt ervoor dat ieder lid dat bardiensten dient te doen per periode 1 dienst kan doen (2 diensten met 4 punten totaal). Mocht je om wat voor reden deze diensten niet kunnen of willen vervullen dan kun je deze afkopen voor 33 euro per dienst bij de ledenadministratie.

IVA Certificaat verplicht!

Iedereen die bardienst draait moet het IVA–certificaat hebben. Heb je het certificaat nog niet behaald? Doe dit dan zo snel mogelijk! Om dit certificaat te behalen ga je naar: http://www.nocnsf.nl/iva . Het behaalde certificaat dien je door te mailen aan [email protected] of [email protected]. We kunnen tijdens de aankomende periode gecontroleerd worden door de gemeente. Zorg er dus voor dat je dit certificaat in bezit hebt. De certificaten worden namelijk in een map in de kantine bewaard en je moet je certificaat kunnen overleggen tijdens een controle.

Inplannen diensten

Inplannen van diensten kan op verschillende manieren. Elke aangeboden dienst telt voor 2 punten richting het vereiste totaal. Inplannen van diensten voor de eerste periode is vrij mogelijk tot en met 26 juni 2021. Hierna worden open diensten ingepland en ben je verantwoordelijk deze te draaien of voor vervanging te zorgen. Wil je dus een dienst draaien die in jouw agenda past plan je diensten dan zo snel mogelijk in. Uitschrijven van diensten is helaas niet mogelijk op dit moment. Let dus goed op dat je de juiste dienst bevestigd. Indien je toch een verkeerde dienst hebt ingepland neem dan contact op via [email protected] of kantine@tvklaaswaal en dan zorg ik dat de dienstplanning eruit gaat. Uiteraard gebeurd dit alleen indien de dienst nog een redelijke termijn in de toekomst is, een geldige reden of er een vervanger geregeld is (eigen verantwoordelijkheid).

Via de ClubApp
Dit is de eenvoudigste manier. Zorg er wel voor dat je de laatste versie van de app geïnstalleerd hebt anders verschijnen de diensten wellicht niet of slechts gedeeltelijk. Als je bent ingelogd in de ClubApp kun je via Club > Diensten zowel de open als de toegewezen diensten inzien. Door op een open dienst te klikken, krijg je de mogelijkheid om jezelf in te plannen voor de dienst en details van de dienst te bekijken.

Via Mijn.knltb.club
Er is nog een derde mogelijkheid om je in te schrijven voor diensten. Dit kun je doen via mijn.knltb.club. Hier kun je de vereniging opzoeken en inloggen in de omgeving (zelfde inloggegevens als voor de ClubApp). Eenmaal ingelogd krijg je een overzicht van het aantal punten dat je dit seizoen dient te behalen en al hebt behaald. Achter een open dienst kun je via de 'Detail' knop jezelf inplannen voor de dienst. Eventuele opmerkingen bij diensten zijn helaas niet zichtbaar bij deze mogelijkheid.

Via de Clubsite
Via de eigen omgeving op de website is het ook mogelijk om je in te schrijven voor een dienst. Nadat je bent ingelogd, kun je via 'Mijn Club' naar de Dienstenplanning gaan. Naast jouw eigen toegewezen diensten kan je ook onderscheid maken tussen de open of alle diensten. Als je achter een open dienst op het kalender icoon klikt, kan je jezelf inplannen voor die dienst. Als je achter een toegewezen dienst op het informatie icoon klikt, zie je welk lid er aan de desbetreffende dienst is gekoppeld.

Vragen?

Heb je vragen over het inplannen van bardiensten? Neem dan contact op via [email protected] of kantine@tvklaaswaal.

Ik hoop dat ik weer op iedereen kan rekenen en het inplannen van de diensten net zo soepel gaat als vorig jaar!

Met vriendelijke groet,

Robbert Smit
Coördinator bardienstplanning TV Klaaswaal

Nieuwscategorieën


Reacties

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 186 571 112

Adres

Molendijk 51
3286 BG Klaaswaal (Postadres: Kreupeleweg 12, 3286 BC Klaaswaal)

KVK-nummer

40321033