Plan nu jouw dienst(en) voor de tweede periode

30 juli 2021


Vanaf nu heb je de mogelijkheid om jouw dienst(en) in te plannen voor de 2e periode (17 augustus t/m 6 november 2021). Tijdens de reguliere weken zal er op dinsdag en donderdag kantinedienst zijn. In verband met het grote aantal leden dat zijn diensten heeft afgekocht is de maandag weggevallen. In verband met het grote aantal competitieteams op de vrijdag zijn hier wel diensten voor beschikbaar.

IVA Certificaat verplicht!

Iedereen die bardienst draait moet het IVA–certificaat hebben. Heb je het certificaat nog niet behaald? Doe dit dan zo snel mogelijk! Om dit certificaat te behalen ga je naar: http://www.nocnsf.nl/iva . Het behaalde certificaat dien je door te mailen aan [email protected] of [email protected]. We kunnen tijdens de aankomende periode gecontroleerd worden door de gemeente. Zorg er dus voor dat je dit certificaat in bezit hebt. De certificaten worden namelijk in een map in de kantine bewaard en je moet je certificaat kunnen overleggen tijdens een controle.

Inplannen diensten

Inplannen van diensten kan op verschillende manieren. Elke aangeboden dienst telt voor 2 punten richting het vereiste totaal van 4. Inplannen van diensten voor de tweede periode is vrij mogelijk tot en met 15 augustus 2021. Hierna worden open diensten ingepland en ben je verantwoordelijk deze te draaien of voor vervanging te zorgen. Wil je dus een dienst draaien die in jouw agenda past plan je diensten dan zo snel mogelijk in. Uitschrijven van diensten is helaas niet mogelijk op dit moment. Let dus goed op dat je de juiste dienst bevestigd. Indien je toch een verkeerde dienst hebt ingepland neem dan contact op via [email protected] of kant[email protected] en dan zorg ik dat de dienstplanning eruit gaat. Uiteraard gebeurd dit alleen indien de dienst nog een redelijke termijn in de toekomst is, een geldige reden of er een vervanger geregeld is (eigen verantwoordelijkheid).

Via de ClubApp
Dit is de eenvoudigste manier. Zorg er wel voor dat je de laatste versie van de app geïnstalleerd hebt anders verschijnen de diensten wellicht niet of slechts gedeeltelijk. Als je bent ingelogd in de ClubApp kun je via Club > Diensten zowel de open als de toegewezen diensten inzien. Door op een open dienst te klikken, krijg je de mogelijkheid om jezelf in te plannen voor de dienst en details van de dienst te bekijken.

Via Mijn.knltb.club
Er is nog een derde mogelijkheid om je in te schrijven voor diensten. Dit kun je doen via mijn.knltb.club. Hier kun je de vereniging opzoeken en inloggen in de omgeving (zelfde inloggegevens als voor de ClubApp). Eenmaal ingelogd krijg je een overzicht van het aantal punten dat je dit seizoen dient te behalen en al hebt behaald. Achter een open dienst kun je via de 'Detail' knop jezelf inplannen voor de dienst. Eventuele opmerkingen bij diensten zijn helaas niet zichtbaar bij deze mogelijkheid.

Via de Clubsite
Via de eigen omgeving op de website is het ook mogelijk om je in te schrijven voor een dienst. Nadat je bent ingelogd, kun je via 'Mijn Club' naar de Dienstenplanning gaan. Naast jouw eigen toegewezen diensten kan je ook onderscheid maken tussen de open of alle diensten. Als je achter een open dienst op het kalender icoon klikt, kan je jezelf inplannen voor die dienst. Als je achter een toegewezen dienst op het informatie icoon klikt, zie je welk lid er aan de desbetreffende dienst is gekoppeld.

Vragen?

Heb je vragen over het inplannen van bardiensten? Neem dan contact op via [email protected] of [email protected].

Nieuwscategorieën


Reacties

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 186 571 112

Address

Molendijk 51
3286 BG Klaaswaal

KVK-nummer

40321033